Warunki ogólne handlu

Tego ogólne warunki handlowe ("Warunki") firmy MyTires.eu s.r.o., z siedzibą Predmostí 1860/6, Děčín V-Rozbělesy, 405 02 Děčín IČ 27344533, zarejestrowanej w rejestrze handlowym pod numerem sp. zn. C 25316 Sąd Okręgowy w Ústí nad Labem, e-mail info@mytires.eu ("My" lub "Sprzedawca") regulują wzajemne prawa i obowiązki między nami, jako kupującymi, a Państwem, jako sprzedającymi, wynikłe w związku lub na podstawie umowy kupna ("Umowa"), zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego na stronach internetowych https://www.mytires.eu/.

Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się w Polityce przetwarzania danych osobowych, którą również znajdziesz pod linkiem na dole strony internetowej.

Postanowienia niniejszych Warunków są integralną częścią Umowy. Umowa i Warunki są sporządzone w języku słowackim. Treść Warunków możemy jednostronnie zmieniać lub uzupełniać. Postanowienie to nie dotyczy praw i obowiązków powstałych w okresie obowiązywania poprzedniej treści Warunków.

Mając na uwadze, że komunikacja odbywa się głównie na odległość, dlatego także nasza Umowa jest ważna w taki sposób, że wykorzystywane są środki komunikacji na odległość, które umożliwiają nam umówienie się bez jednoczesnego fizycznego obecności Nas i Was, a Umowa jest zawierana na odległość poprzez interfejs strony internetowej sklepu internetowego („interfejs strony internetowej E-shopu“).

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

I. NIEKTÓRE DEFINICJE

  1. Cena jest kwotą finansową, którą będziesz płacić za Towar;
  2. Cena za dostawę to kwota pieniężna, którą będziesz płacić za dostarczenie Towaru, w tym także cena za jego zapakowanie;
  3. Cena za płatność to kwota finansowa, którą będziesz płacić za wybrany sposób płatności (na przykład za pobraniem);
  4. Całkowita cena to suma Ceny i Ceny za dostawę oraz Ceny za płatność;
  5. VAT to podatek od wartości dodanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawymi;
  6. Faktura jest dokumentem podatkowym wystawianym zgodnie z ustawą o podatku od wartości dodanej na Całkowitą cenę;
  7. Zamówienie jest Twoją nieodwołalną propozycją zawarcia Umowy sprzedaży Towaru z Nami;
  8. Konto użytkownika jest kontem utworzonym na podstawie przez Ciebie podanych danych, które umożliwia przechowywanie wprowadzonych informacji oraz przechowywanie historii zamówionego Towaru i zawartych Umów;
  9. Wy jesteście osobą dokonującą zakupów w naszym Sklepie internetowym, oznaczaną zgodnie z prawem jako kupujący;
  10. Produkt to wszystko, co można kupić w sklepie internetowym.

II. OGÓLNE POSTANOWIENIA I INSTRUKCJE

  1. Zakup towaru jest możliwy tylko za pośrednictwem interfejsu internetowego E-sklepu.
  2. Podczas zakupu Towaru jesteś zobowiązany(a) dostarczyć Nam wszystkie informacje poprawne i prawdziwe. Informacje, które dostarczyłeś(aś) Nam podczas zamówienia Towaru uważamy za poprawne i prawdziwe.

III. ZAWARCIE UMOWY

  1. Umowę z Nami można zawrzeć tylko w języku słowackim.
  2. Umowa jest zawierana na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, przy czym koszty korzystania z środków komunikacji na odległość ponosisz Ty. Jednakże te koszty nie różnią się od podstawowej stawki, którą ponosisz za korzystanie z tych środków (w szczególności za dostęp do internetu), więc nie musisz oczekiwać żadnych dodatkowych kosztów pobieranych przez Nas poza Ogólną ceną. Przesyłając Zamówienie, wyrażasz zgodę na korzystanie z środków komunikacji na odległość.
  3. Abyśmy mogli zawrzeć umowę, musisz utworzyć projekt zamówienia na sklepie internetowym. W tym projekcie muszą być podane następujące informacje: a) Informacje o zamawianej Towarze (na sklepie internetowym oznaczasz Towar, którym jesteś zainteresowany, przyciskiem „KUP“); b) Informacje o Cenie, Cenie za dostawę (jeśli nie jest zerowa), Cenie za płatność (jeśli nie jest zerowa), sposobie płatności Całkowitej ceny oraz żądanym sposobie dostawy Towaru; te informacje zostaną wprowadzone w ramach tworzenia projektu zamówienia w środowisku użytkownika sklepu internetowego, przy czym informacje o Cenie, Cenie za dostawę i Całkowitej cenie zostaną podane automatycznie na podstawie wybranego przez Ciebie Towaru i sposobu jego dostawy;
    c) Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe służące do dostarczenia Towaru, w szczególności imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu i adres e
  4. W trakcie tworzenia zamówienia dane mogą być modyfikowane i sprawdzane aż do chwili jego utworzenia. Po przeprowadzeniu kontroli przez naciśnięcie przycisku "Zamówienie wiążące z płatnością" utworzysz zamówienie. Przed naciśnięciem przycisku musisz jednak potwierdzić zapoznanie się i zgodę na niniejsze Warunki, w przeciwnym razie nie będzie możliwe utworzenie zamówienia. Do potwierdzenia i zgody służy pole wyboru. Po naciśnięciu przycisku "Zamówienie wiążące z płatnością" wszystkie wypełnione informacje zostaną przesł
  5. Zamówienie zostanie potwierdzone w jak najkrótszym czasie po jego otrzymaniu przez wysłanie wiadomości na podany w zamówieniu adres e-mail. Potwierdzenie będzie zawierać podsumowanie zamówienia i niniejsze Warunki. Potwierdzenie zamówienia z naszej strony oznacza zawarcie umowy pomiędzy nami a Państwem. Warunki obowiązujące w dniu zamówienia stanowią integralną część umowy.
  6. Mogą również wystąpić sytuacje, gdy nie będziemy w stanie potwierdzić zamówienia. Dotyczy to przede wszystkim przypadków, gdy towar jest niedostępny lub gdy zamawiasz większą ilość sztuk towaru, niż jest to możliwe z naszej strony. Jednak zawsze przedstawimy Ci informację o maksymalnej ilości towarów w ramach sklepu internetowego i nie powinna cię ona zaskoczyć. W przypadku, gdy wystąpi jakikolwiek powód, z którym nie możemy potwierdzić zamówienia, skontaktujemy się z tobą i prześlemy ofertę zmodyfikowanej umowy w porównaniu do zamówienia. Umowa jest zawarta w momencie potwierdzenia naszej oferty.
  7. W przypadku, gdy w ramach Sklepu internetowego lub w projekcie Zamówienia zostanie podana oczywiście błędna Cena, nie jesteśmy zobowiązani dostarczyć Wam Towar w tej Cenie, nawet jeśli otrzymaliście potwierdzenie Zamówienia, a więc doszło do zawarcia Umowy. W takiej sytuacji będziemy się natychmiastowo skontaktować i prześlemy Wam ofertę zawarcia nowej Umowy w zmienionej formie w porównaniu do Zamówienia. Nowa Umowa jest zawarta w tym przypadku w momencie potwierdzenia Naszej oferty przez Was. Jeśli nie potwierdzicie Naszej oferty w terminie 3 dni od jej wysłania, mamy prawo odstąpić od zawartej Umowy. Za oczywisty błąd w Cenie uważa się na przykład sytuację, gdy Cena nie odpowiada zwykłej cenie u innych spr
  8. W przypadku zawarcia Umowy, zobowiązujesz się do zapłacenia Pełnej ceny.
  9. W przypadku posiadania założonego konta użytkownika możesz złożyć zamówienie za jego pośrednictwem. W takim przypadku masz jednak obowiązek sprawdzenia poprawności, prawdziwości i kompletności wypełnionych danych. Sposób składania zamówienia jest jednak taki sam jak w przypadku kupującego bez konta użytkownika, ale korzyścią jest to, że nie trzeba ponownie wypełniać danych identyfikacyjnych.
  10. W niektórych przypadkach umożliwiamy korzystanie z rabatu na zakup Towaru. Aby otrzymać rabat, należy w ramach projektu Zamówienia wypełnić kod rabatowy w odpowiednim polu. Jeśli to zrobisz, Towar zostanie dostarczony z rabatem.

IV. KONTO UŻYTKOWNIKA

  1. Na podstawie dokonania rejestracji w ramach sklepu internetowego możesz uzyskać dostęp do swojego konta użytkownika.
  2. Podczas rejestracji konta użytkownika jesteś zobowiązany do podania wszystkich danych we właściwy i prawdziwy sposób oraz zaktualizowania ich w przypadku zmiany.
  3. Dostęp do konta użytkownika jest zabezpieczony nazwą użytkownika oraz hasłem. W odniesieniu do tych danych dostępowych, należy zachować milczenie i nie udostępniać ich nikomu. W przypadku ich nadużycia, nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
  4. Konto użytkownika jest osobiste i nie masz uprawnień do udostępniania go osobom trzecim.
  5. Twój kont użytkownika możemy zablokować, zwłaszcza gdy nie korzystasz z niego przez 1 rok, lub gdy naruszasz swoje obowiązki zgodnie z umową.
  6. Konto użytkownika nie musi być dostępne bez przerwy, zwłaszcza w związku z koniecznymi pracami konserwacyjnymi sprzętu i oprogramowania.

V. WARUNKI CENOWE I PŁATNICZE, ZASTRZEŻENIA PRAWA WŁASNOŚCI

  1. Cena jest zawsze podana w ramach Sklepu internetowego, w projekcie Zamówienia oraz oczywiście w Umowie. W przypadku różnicy pomiędzy Ceną podaną przy Produkcie w ramach Sklepu internetowego a Ceną podaną w projekcie Zamówienia, obowiązuje Cena podana w projekcie Zamówienia, która zawsze będzie identyczna z ceną w Umowie. W ramach projektu Zamówienia podana jest również Cena za przesyłkę, Cena za płatność lub warunki, kiedy przesyłka jest darmowa.
  2. Cena całkowita zawiera podatek VAT oraz wszelkie opłaty określone prawem.
  3. Płatność całkowitej ceny będziemy żądać od Państwa po zawarciu Umowy i przed dostawą Towaru. Płatność całkowitej ceny można dokonać w następujący sposób: a) Przy odbiorze.
  4. W takim przypadku nastąpi płatność przy dostawie towaru wobec przekazania towaru. W przypadku płatności przy odbiorze, Całkowita cena jest płatna przy odbiorze towaru.
  5. Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej po uregulowaniu Całkowitej ceny i zostanie wysłana na Twój adres e-mailowy.
  6. Prawo własności do Towaru przechodzi na Ciebie dopiero po zapłaceniu Pełnej ceny i odbiorze Towaru.
  7. Dane a linki dostawcy bramy płatności
    Stripe Inc., 354 Oyster Point Blvd South San Francisco, CA 94080 United States
    Kontakt: https://stripe.com/en-sk/contact
    Warunki umowy bramy płatności Stripe - https://stripe.com/en-sk/legal/consumer

VI. DOSTARCZANIE TOWARU, PRZEJŚCIE RYZYKA USZKODZENIA RZECZY

  1. Produkt zostanie doručený spôsobom vybraným podľa vašej voľby, pričom máte možnosť vyberať z nasledujúcich možností:
    a) Dodanie cez spoločnosti Česká pošta, PPL CZ, DHL, Zásielkovňa alebo iné podobné služby zohľadňujúce váš región, parametre objednaného tovaru, sklad
  2. Towar można dostarczyć tylko w granicach Republiki Słowackiej .
  3. Czas dostawy Towaru zawsze zależy od jego dostępności oraz wybranego sposobu dostawy i płatności. Przewidywany czas dostawy Towaru zostanie podany w potwierdzeniu zamówienia. Czas podany na E-sklepie jest jedynie orientacyjny i może się różnić od rzeczywistego czasu dostarczenia.
  4. Po odbiorze Towaru od przewoźnika, obowiązkiem Pana/Pani jest sprawdzenie nienaruszoności opakowania Towaru i w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń, niezwłoczne poinformowanie o tym przewoźnika oraz nas. Jeżeli na opakowaniu występują uszkodzenia, które wskazują na nieuprawnioną manipulację i naruszenie przesyłki, nie jest obowiązkiem Pana/Pani przyjęcie Towaru
  5. W przypadku naruszenia obowiązku odbioru Towaru, z wyjątkiem przypadków określonych w pkt 6.4 Warunków, nie skutkuje to naruszeniem naszego obowiązku dostarczenia Towaru. Jednocześnie nieodbior Towaru nie oznacza odstąpienia od Umowy między Nami a Tobą. W takim przypadku przysługuje nam jednak prawo do odstąpienia od Umowy z powodu istotnego naruszenia Umowy przez Ciebie. Jeżeli zdecydujemy się skorzystać z tego prawa, odstąpienie to jest skuteczne w dniu, w którym zostanie Ci dostarczone. Odstąpienie od Umowy nie ma wpływu na prawo do zapłaty Ceny za dostawę ani na prawo do o
  6. Ak z dôvodov vzniknutých na Vašej strane towar jest dostarczany powtórnie lub w inny sposób niż zostało to ustalone w Umowie, jest Państwa obowiązkiem pokryć koszty związane z tym powtórnym dostarczeniem. Dane płatnicze do zapłaty tych kosztów zostaną wysłane na podany w Umowie adres e-mailowy i są płatne w ciągu 14 dni od dostawy e-maila.
  7. Ryzyko szkody na Towarze przechodzi na Ciebie w momencie jego przejęcia. Jeżeli nie przejmiesz Towaru, z wyjątkiem przypadków określonych w artykule 6.4 Warunków, ryzyko szkody na Towarze przechodzi na Ciebie w momencie, gdy miałaś możliwość go odebrać, ale z przyczyn po Twojej stronie nie doszło do przejęcia. Przejście ryzyka szkody na Towarze dla Ciebie oznacza, że od tego momentu ponosisz wszystkie konsekwencje związane z utratą, zniszczeniem, uszkodzeniem lub jakimkolwiek
  8. W przypadku, gdy Towar nie był dostępny w Sklepie internetowym i podano orientacyjny czas dostępności, zawsze będziemy Państwa informować w przypadku: a) nadzwyczajnej awarii produkcji Towaru, przy czym zawsze powiemy nowy przewidywany czas dostępności lub informacje o niemożności dostawy Towaru; b) istotnego opóźnienia w dostawie Towaru od naszego dostawcy, przy czym zawsze podamy nowy przewidywany czas dostawy.
  9. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie dostarczyć Państwu Towaru w ciągu 30 dni od upływu okresu dostawy Towaru podanego w potwierdzeniu Zamówienia, z jakiegokolwiek powodu, mamy zarówno My, jak i Państwo prawo odstąpić od Umowy.

VII. PRAWA ZE WADY WYKONANIA

  1. Gwarantujemy, że w czasie przejścia niebezpieczeństwa szkody w towarze, zgodnie z art. że:
    a) ma właściwości, które uzgodniliśmy lub, jeśli nie były wyraźnie uzgodnione, takie, które podaliśmy w opisie towaru, lub takie, które można oczekiwać z uwagi na jego charakter; b) jest odpowiedni do celów, które podaliśmy lub celów, które są typowe dla tego rodzaju towaru;
    c) odpowiada jakości lub wykonaniu ustalonego próbką, jeśli jakość lub wykonanie zostały określone na podstawie próbki; d) jest w odpowiedniej ilości i wadze;
    e) spełnia wymagania stawiane mu przepisami prawnymi; oraz przepisów § 2161 aż 2174 Kodeksu Cywilnego oraz ustawy nr 634/1992 Zb. o ochronie konsumenta w
  2. W przypadku, gdy Towar będzie wadliwy, a zwłaszcza jeśli nie zostaną spełnione żadne z warunków określonych w artykule 7.1, możesz zgłosić nam taką wadę i skorzystać z uprawnień wynikających z wadliwego wykonania (czyli złożyć reklamację dotyczącą Towaru) przez wysłanie e-maila lub listu na nasze adresy podane w naszych danych identyfikacyjnych. Do reklamacji możesz również skorzystać z formularza wzorcowego udostępnionego przez nas, który stanowi załącznik nr 1 do Warunków. W przypadku dochodzenia praw wynikających z wadliwego wykonania, konieczne jest wybranie sposobu rozwiązania wady, przy czym nie możesz później, z wyjątkiem sytuacji określonych w artykule 7.4, zmienić tej decyzji bez naszej zgody. Reklamację rozpatrzymy zgodnie z prawem, które wykorzysta
  3. Ak dostawa jest wadliwa i stanowi istotne naruszenie Umowy, przysługują Ci następujące prawa: a) na usunięcie wady przez dostarczenie nowego Towaru bez wad, lub dostarczenie brakującej części Towaru; b) na usunięcie wady poprzez naprawę Towaru;
    c) na odpowiednią zniżkę od Ceny;
    d) na odst
  4. W przypadku wyboru rozwiązania zgodnie z punktami a) lub b) oraz w przypadku, gdy nie będziemy w stanie usunąć wady w odpowiednim, podanym przez nas terminie lub poinformujemy Cię, że nie będziemy w stanie usunąć wady w ogóle, przysługują Ci prawa zgodnie z punktami c) i d), nawet jeśli nie zgłosiłeś ich pierwotnie w reklamacji. Jednocześnie, jeśli wybierzesz usunięcie wady poprzez naprawę Towaru, a okaże się, że wada jest nieusuwalna, poinformujemy Cię o
  5. Jeżeli wypełnienie umowy jest wadliwe z powodu nieistotnego naruszenia umowy, przysługują ci następujące prawa:<
    a) usunięcie wady przez dostarczenie nowego Towaru bez wady lub dostarczenie brakującej części Towaru; b) usunięcie wady poprzez naprawę Towaru; c) odpowiednią obni
  6. Ale jeśli wada nie zostanie usunięta lub odmówimy usunięcia wady na czas, masz prawo odstąpić od Umowy. Możesz również odstąpić, gdy nie możesz prawidłowo korzystać z Towaru z powodu powtarzających się wad po naprawie Towaru lub w przypadku większej liczby wad Towaru.
  7. W przypadku istotnego lub nieistotnego naruszenia nie możesz odstąpić od Umowy, ani żądać dostarczenia nowego towaru, jeżeli nie możesz zwrócić Towaru w stanie, w jakim go otrzymałeś. Nie dotyczy to jednak następujących przypadków: a) jeśli stan Towaru zmienił się w wyniku przeglądu w celu stwierdzenia wady; b) jeśli Towar został użyty przed odkryciem wady; c) niemożność zwrócenia Towaru w niezmienionym stanie wynikająca z Twojego działania lub z Twojego zaniedbania, d) jeśli z Twojej strony doszło do sprzedaży, spożycia lub zmiany Towaru przed odkryciem wady w przypadku normalnego użytkowania; jeżeli jednak to się stało tylko częściowo, Twoim obowiązkiem jest zwrócić tę część Towaru, którą można zwrócić, a w takim przypadku nie zostanie Ci
  8. W ciągu 3 dni od otrzymania reklamacji potwierdzimy na adres e-mailową, że otrzymaliśmy reklamację, kiedy ją otrzymaliśmy i przewidywany czas załatwienia reklamacji. Reklamację załatwimy bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak w ciągu 30 dni od jej otrzymania. Termin może zostać przedłużony za naszą wzajemną zgodą. Jeśli termin bezskutecznie upłynie, możesz odstąpić od
  9. O wyposażeniu reklamacji zostaniesz poinformowany(e)/poinformowana(e) drogą mailową. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, przysługuje Ci zwrot kosztów celowo poniesionych. Te koszty musisz udokumentować, na przykład paragonami lub potwierdzeniami dotyczącymi kosztu transportu i ich wysokość powinna odpowiadać Cenie za transport towaru. Jeśli wada zostanie usunięta przez dostarczenie nowego towaru, Twoim obowiązkiem jest zwrócenie nam pierwotnego towaru, ale ponosimy
  10. W przypadku, gdy jesteś przedsiębiorcą, jest Twoim obowiązkiem zgłosić i zauważyć wadę bez zbędnych opóźnień, zaraz po tym jak mogłeś ją stwierdzić, jednak najpóźniej w ciągu trzech dni od odb
  11. W przypadku, gdy jesteś konsumentem, masz prawo dochodzić roszczeń z tytułu niewłaściwego wykonania wady, która wystąpi w ciągu 24 miesięcy od odbioru towaru konsumpcyjnego.
  12. Postanowienia dotyczące prawa do wad nie będą miały zastosowania w przypadku: a) Towaru, który jest sprzedawany po niższej Cenie z powodu wady, której niższa Cena została ustalona; b) zużycie Towaru spowodowane jego normalnym używaniem; c) używanego Towaru z wadą odpowiadającą stopniowi użycia lub zużycia, jakie Towar miał, gdy go odebrano; d) gdy wynika to z natury Towaru.

VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Do odstąpienia od Umowy, czyli do zakończenia relacji umownej między Nami a Tobą od jej początku, może dojść z powodów i sposobów podanych w niniejszym artykule lub w innych postanowieniach Warunków, w których możliwość odstąpienia jest wyraźnie określona.
  2. W przypadku, gdy jesteś konsumentem, czyli osobą kupującą Towar poza ramy swojej działalności gospodarczej, masz zgodnie z artykułem §1829 kodeksu cywilnego prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Towaru. Jeśli zawrąśmy Umowę, której przedmiotem jest kilka rodzajów Towaru lub dostawa kilku części Towaru, termin ten zaczyna biec dopiero od dnia dostarczenia ostatniej części Towaru, a jeśli zawrąśmy Umowę, na podstawie której będziemy regularnie dostarczać Tobie Towar, termin ten zaczyna biec od dnia dostarczenia pierwszej dostawy. Możesz odstąpić od Umowy w dowolny udokumentowany sposób (w szczególności przesyłając e-mail lub list na Nasze adresy podane w Naszych danych identyfikacyjnych). Do odstąpienia można również skorzystać z wzoru formularza udostępnionego przez Nas, który stanowi załącznik nr 2 do Warunków.
  3. Ani jako konsument nie możesz jednak odstąpić od Umowy w przypadkach, gdy przedmiotem Umowy jest:
    a) Towar, którego Cena zależy od fluktuacji rynku finansowego niezależnie od Naszej woli i do których może dojść w okresie odstąpienia od Umowy; b) Towar, który został dostosowany do Twojego życzenia lub dla Twojej osoby; c) Towar, który podlega szybkiemu zepsuciu i Towar, który po dostarczeniu został nieodwracalnie zmieszany z innym;
  4. Czas na odstąpienie zgodnie z artykułem 8.2 Warunków uważa się za zachowany, jeśli podczas jego trwania otrzymamy powiadomienie o rezygnacji z Umowy. </li >
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Kwota zostanie zwrócona na konto w ciągu 14 dni od dnia skuteczności odstąpienia, na które została wpłacona, lub na konto wybrane jako odstąpienie od Umowy. Jednak Kwota nie zostanie zwrócona wcześniej niż wtedy, gdy zwrócisz Nam Towar lub dostarczysz dowód wysłania go z powrotem do Nas. Prosimy o zwrot Towaru w czystym stanie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Jako sprzedawca, mamy prawo do zwrotu kosztów przywrócenia Towaru do pierwot
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 8.2 Warunków, jesteście Państwo zobowiązani odesłać Nam Towar w ciągu 14 dni od odstąpienia i ponieść koszty związane z jego zwrotem do Nas. Państwo mają natomiast prawo do zwrotu Ceny za dostawę, jednak tylko do wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy Towaru, który oferowaliśmy do wysyłki Towaru. W przypadku odstąpienia z powodu Naszego naruszenia zawartej Umowy, ponosimy również koszty związane z zwrotem Towaru do Nas, ale ponownie tylko do wysokości Ceny za dostawę odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy Towaru, który oferowaliśmy
  7. Odpowiadasz nam za szkody w przypadku, gdy Towar zostanie uszkodzony z powodu Twojego postępowania z nim inaczej, niż jest to konieczne z uwzględnieniem jego charakteru i cech. W takim przypadku obciążymy Cię za spowodowane szkody po tym, jak Towar zostanie zwrócony, a termin płatności za obciążoną kwotę wynosi 14 dni. Jeżeli nie zwróciliśmy Ci jeszcze Ceny, mamy prawo przenieść tę należność z tytułu kosztów na Twoje roszczenie zwrotu Ceny.</
  8. My mamy prawo odstąpić od Umowy w dowolnym momencie przed dostarczeniem Towaru, jeżeli istnieją obiektywne powody, dlaczego Nie jest możliwe dostarczenie Towaru (zwłaszcza przyczyny po stronie osób trzecich lub przyczyny związane z charakterem Towaru), również przed upływem okresu wymienionego w pkt. 6.9. Warunków. Możemy również odstąpić od Umowy, jeżeli jest oczywiste, że podałeś celowo nieprawidłowe informacje w Zamówieniu. Jeżeli kupujesz Towar w ramach swojej działalności gospodarczej, jako przedsiębiorca, mamy prawo odstąpić od Umowy w dowolnym momencie

IX. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW Z KONSUMENTEM

  1. Nie jesteśmy związani z kupującymi jakimikolwiek kodeksami postępowania w rozumieniu przepisu § 1826 ust. 1 lit. e) Kodeksu cywilnego.
  2. Rozpatrujemy skargi konsumentów za pośrednictwem adresu e-mailowego info@mytires.eu. Informację dotyczącą rozpatrywania skargi wyślemy na adres e-mailowy kupującego: http://www.coi.cz. Platformę do rozstrzygania sporów online, dostępną pod adresem internetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr, można wykorzystać do rozwiązywania sporów między sprzedawcą a kupującym, który jest konsumentem, w ramach umowy sprzedaży zawartej za pomocą środków elek
  3. Europejskie Centrum Konsumenckie Czechy, z siedzibą na ulicy Štěpánska 567/15, 120 00 Praga 2, adres internetowa: http://www.evropskyspotrebitel.cz jest miejscem kontaktowym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy

ZAKOŃCZENIE

  1. Ak Nasz i Twój stosunek prawny zawiera element międzynarodowy (czyli na przykład będziemy dostarczać towary poza terytorium Republiki Słowackiej), stosunek ten zawsze będzie regulowany prawem Republiki Czeskiej. Jeśli jednak jesteś konsumentem, Twoje prawa wynikające z przepisów prawnych nie są objęte umową.
  2. Całą korespondencję pisemną będziemy dostarczać Państwu pocztą elektroniczną. Nasz adres e-mailowy jest podany w naszych danych identyfikacyjnych. Będziemy dostarczać korespondencję na Państwa adres e-mailowy podany w umowie, w koncie użytkownika lub poprzez któryś z kontaktów z nami.
  3. Umowę można zmieniać tylko na podstawie naszej pisemnej zgody. Jednakże, jesteśmy uprawnieni do zmiany i uzupełnienia niniejszych Warunków, ta zmiana jednak nie dotknie już zawartych umów, ale tylko umów, które zostaną zawarte po wejściu w życie tej zmiany.
  4. V przypadku siły wyższej lub zdarzeń, których nie można przewidzieć (katastrofa naturalna, pandemia, awarie operacyjne, awarie podkontrahentów itp.), nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku lub w związku z przypadkami siły wyższej, a jeśli stan siły wyższej trwa dłużej niż 10 dni, mamy zarówno My, jak i Wy prawo do odstąpienia od Umowy.</ li>
  5. Załącznikiem Warunków jest wzorcowy formularz reklamacji oraz wzorcowy formularz odstąpienia od Umowy.
  6. Umowa, wraz z Warunkami, jest przechowywana w formie elektronicznej przez Nas, ale nie jest dostępna dla Ciebie. Zawsze jednak otrzymasz te Warunki oraz potwierdzenie Zamówienia wraz z podsumowaniem Zamówienia pocztą elektroniczną i będziesz więc mieć zawsze dostęp do Umowy nawet bez Naszej współpracy. Zalecamy zawsze zachować potwierdzenie Zamówienia i Warunki.

    Te Warunki wejdą w życie 1. 6. 2023